Vart tar tiden vägen?

Ja,som rubriken säger, vart tar tiden vägen?
Massa skola (har börjat plugga till ekonomi och redovisningsassistent), massa familj. Ganska trevliga saker båda två tycker jag. Skolan går rätt bra hittills i alla fall. Det enda som är tråkigt är att jag inte har lika mycket tid med Jesper längre, men så är det ju för alla när föräldraledigheten tar slut.
Jesper har redan hunnit bli 14 månader! Och han kan massa saker :-). Det roligaste just nu är att "prata i telefon". Han tar handen (eller skeden eller vad han nu håller i för tillfället) till örat och ropar hallå. Han övar sig också på att springa och han har just lärt sig att klättra ner för saker (men inte upp, han tar det i rätt ordning :-P).
Jag har också tagit upp övningskörningen igen, så vi får hoppas att jag snart kan boka en intensivkurs på körskolan och ta det där förbaskade körkortet någon gång!
Den här veckan har jag vart förkyld och trött och allmänt omotiverad till allting men jag hoppas det släpper till nästa vecka. Märker redan att det börjar vända.
Nu ska jag återgå till min tråkiga fredagkväll eller gå lägga mig, vi får se :-)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Först av allt GRATTIS till det fina betyget. Kul att du börjat skriva igen! Får veat lite av vad som händer i ditt liv. Oroa dig inte för tiden du har med Jesper. Han behöver inte sin mamma dygnet runt, bara bra att han ser dig försvinna för att sedan komma tillbaks. Då bli det lättare med dagis, tror jag. Stor kram Mormor

Svar: Jag måste godkänna din kommentar för att den ska synas på bloggen och jag hade inte sett att du hade kommenterat, det var därför den inte kom in först :).Och jo det är klart att det är vettigt att ta hand om sitt barn, det var inte så jag menade, men det är mer intellektuellt stimulerande, om man uttrycker sig så istället, att plugga.
MammaTrollebutt

2013-09-16 @ 16:44:46
URL: http://mammatrollebut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0