Härlig morgon!

God morgon!!
Idag är det helt underbart väder:). Blir nog en lång promenad lite senare.
 
I helgen var det myshelg! Först firade jag och Jonas vår 3års dag. Vi hade barnvakt så lagade vi god mat och bara mös och njöt av att ha tid för varandra.
Sen på lördagen så kom Jespers farfar från karlskoga och hälsade på och senare kom också fastrarna. Vi lagade tacos och såg på film och hade det trevligt :).
På söndagen kom farfar en stund till och sa hejdå innan han skulle åka hem igen, sen så blev det städning och så såg vi klart filmen från dagen innan, Hotel Transylvania. Den var rätt kul, den är nog bättre på engelska. Jesper somnade tidigt (helt utmattad efter helgen :P) så jag såg Burlsque (Eller hur det nu stavas) på tv. Den var ganska bra.
 
Idag ska jag göra klart disken från i helgen och som jag sa innan, gå på promenad med Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0