Lchf och allmän uppdatering

Hej!
Livet rullar på så jag hänger knappt med! I påsk var hela familjen utom jag sjuka, så det blev ingen påsk för oss. Fast vi fick påskmat och helgen som var var vi i åkersberga och fick påskägg så lite påskigt blev det ändå.
 
Jesper har blivit hela 9 månader redan och han kan krypa (ala sin egen stil :P), sitta och stå med stöd. Han babblar rätt mycket också och kan säga mamama och papapa. Stora killen!!
 
Själv har jag börjat med lchf. Började förra veckan, sen blev jag "tvungen" att fuska i helgen när vi fick påskägg :P så jag började om den här veckan. Så får vi se vad som händer. Har ingen våg så kan bara väga mig när jag är hos mina föräldrar (vilket nästan är en gång i veckan iaf). Har inget måttband heller, men ska nog skaffa ett så man kan se om det händer något iaf. Ska nog börja med matdagbok också.
 
Sen har jag hittat en utbildning som jag vill gå, en ekonomiassistent utbildning via komvux. Ska gå dit nästa vecka och prata med dem och se om jag kan söka den.
 
Ja det var väl allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0