Klippning

Idag (eller igår är det väl nu :P) har jag klippt mig och fått håret stylat! Jag fick också en goodiebag. Och tjejen som klippte mig var jättetrevlig! Det var det mest spännande och roliga som hänt på ett tag :)
Imorgon kommer bror och syster hit och äter middag och kollar på film! Ska bli mysigt. Kanske ska shoppa lite på dagen också. Behöver tröjor, ett bälte och en handväska. Byxor också egentligen, men de får vänta. Får se hur långt budgeten räcker, ska ju handla saker till Jeppe på söndag också.
 
Goodiebag med guldglitterspray, en kam(sån man sätter upp håret med), hårsnoddar, nån pryl man gör knutar med och två frisyrhäften

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jahja, med så mycket tjusiga saker förväntar jag mig tjusiga håruppsättningar varje gång vi ses.

Kramis

2013-04-29 @ 16:16:17
URL: http://mammatrollebut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0