Varmt!

Idag är det sjukt varmt, fast solen inte ens är framme hela tiden. Jag håller på smälta bort!
 
Jag har slutat min praktik eftersom det blev för mycket stå för mina höfter, så nu går jag bara här och försöker få ordning på hemmet och väntar på bebis. Fast BF är inte förrän om 3 veckor, men hoppas ibland att han kommer tidigare. Det är inte roligt att vara gravid längre, bara jobbigt. Tur att pojkvännen också har ledigt ett tag nu, annars skulle inte mycket bli gjort eftersom jag är så orörlig och har ont hela tiden.
 
Har tagtit nya magbilder, men tror inte jag är bekväm med att lägga upp dem här eftersom jag bara har underkläder. Nu ser man iaf helt klart att han är där inne :).
 
Nu ska jag spela WoW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0