Två veckor av praktiken avklarade! 2010/12/09

Nu har jag gått två veckor på en nya praktiken. Det har gått hur bra som helst, förutom att jag var sjuk två dagar förra veckan. Jag trivs verkligen jättebra där!

Jag har också vart i Riga över helgen. Vi åkte en två dygns kryssning. Första kvällen åt vi buffé och tittade på en show och tittade lite i taxfree, det var ganska dött på båten. Nästa dag var i själva Riga. Vi skulle gå på en stor marknad, men den var ganska tråkig så vi var bara där en liten stund. Sedan gick vi istället på en mindre julmarknad som de hade, den var mycket mysigare. På kvällen hade vi bokat bord på en restaurang på båten direkt när vi kom ombord igen. Så vi åt middag och drack lite vin, sen gick vi till hytten och fixade oss och efter det köpte vi det vi ville köpa i taxfreen (jag och syster köpte en parfym tillsammans). Senare gick vi till samma bar som kvällen innan och kollade på kvällens show, den var inte lika bra som den dagen innan. Efter det tittade vi lite på kareoken och sedan gick vi till discot en stund. Vid tre tiden gick vi och tog en nattmacka och sen gick familjen och lade sig. Jag träffade ett gäng trevliga svenskar så jag hängde med dem till discot en stund till, sen gick jag också och lade mig. Så kom vi hem vid 10-tiden på måndagen.

Efter det har det bara vart vanlig vecka. Jag var hos min pojkvän i tisdags efter praktiken och vi såg första halvan av en bra film och mös lite. I helgen ska han komma hit och vi ska julbaka och julstäda med min familj. Det ska bli mysigt.

Nu är jag trött och ska gå lägga mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0