Nu händer det massor! 2012/04/24

Igår var jag hos sjukgymnasten för foglossningen. Jag har nu ett träningsschema som består av gymträning två dagar i veckan och avtten träning en dag. Däremellan ska jag cykla hemma (får bli ute på riktig cykel eftersom jag inte har  någon motionscykel, fast det är nästan skönare den här årstiden). Jag ska också köpa ett nytt bälte som man korsar bak i korsryggen som jag tyckte stöttade bättre än det jag har nu som bara stödjer höfterna. Nya trosor som stödjer magen måste också inskaffas. Sjukgymnasten hade en teori om att det kan vara min överrörlighet (plus oträning) som gör att jag har problem med bäckenlederna.

Annars så ska jag på glukosbelastning imorgon, träningen börjar på torsdag och möte med de som hjälper mig att hitta jobb på fredag. Så jag har något varje dag i princip. Imorgon ska jag och syrran ha skräckfilmskväll också. Det ska bli kul! Någon som har förslag på vad man kan se?

I helgen ska jag mysa med pojkvännen. Nästa vecka får jag tillträde till lägenheten så jag måste också packa en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0