Nu är det dags!!!!

Imorse (eller ja..typ vid 12, men det var morgon för mig :P) gick mitt vatten utan förvarning! Så vi har tillbringat dagen på danderyd och kollat att allt var bra med bebis och så. Har inga värkar än så vi fick åka hem och vänta. Han hade fixerat sig och allt såg bra ut. Tydligen kan det ta upp till 2 dygn innan det sätter igång efter att vattnet gått. Så om inget hänt före kl 12 på söndag så får jag åka in och bli igångsatt.Men det verkar gå framåt så det går nog naturligt. Lite stressigt att han bestämde sig för att komma nu dock. Vi hade räknat med nån vecka till som vi kunde fixa det sista på. Just nu är inte ens sängen fixad. Men vi hinner nog göra det viktigaste iaf.
 
Så nu vet ni vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0