Nästan normal vecka 2012/03/22

Den här veckan har jag gjort saker nästan varje dag. Det får mig nästan att känna mig som en normal människa med ett normalt liv :P.

I helgen var jag hos pojkvännen. Vi såg på film, satt vid datorn och myste massor :).

I måndags ringde jag typ fem telefonsamtal till okända människor! Det kanske inte låter som något speciellt men för mig kändes det som en hel arbetsdag eftersom det är en av sakerna jag har svårt för. I tisdags var jag på vårdcentralen, det var snabbt avklarat egentligen, men det var ändå lite småjobbigt. Dessutom glömde jag plånboken hemma så jag var stressad över det, men det gick bra ändå. Förresten har det blivit sjukt dyrt att gå dit. I onsdags var jag på möte hos dem som ska hjälpa mig att få ett jobb(eller en praktik eller vad det blir). Det gick bra och det känns posetivt. På vägen hem var jag på apoteket och sedan handlade jag lite mat. Hade tänkt städa när jag kom hem men min rygg och mina höfter var döda (foglossning). Jag gick fel i stan (där mötet var) så det blev mycket mer gående än jag hade räknat med. Så jag hade tänkt städa idag istället. Och baka frallor :D.

I helgen tog jag lite nya bilder :). Magbilder! (Fast jag tycker inte jag ser gravid ut, bara tjockare)

Jag, älskling och bebis i magen :)

Bebis i magen v.23

Bebis i magen framifrån v.23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0