Måste skärpa mig 2012/04/20

Jag var på MVC nyligen. Där visade det sig att jag har socker i urinen och 7,3 i blodsocker, så jag kanske håller på få graviditetsdiabetes. Ska göra glucosbelastning på torsdag så får vi se. (Glucosbelastning är i princip att man tar ett blodsocker, sen får man pö om pö dricka sockervatten och mäta sockret under tiden för att se om man har diabetes). Hade även gått upp ganska mycket på bara en månad så av flera anledningar måste jag börja tänka mer på vad jag äter. På det sättet var det faktiskt lättare när jag mådde illa och knappt kunde äta något :P. Ska även till sjukgymnasten för foglossningen nu på måndag (äntligen! Har väntat en månad). Sen har jag också läkartid i maj av samma anledning. Så nu blir det förhoppningsvis bättre med smärtan snart. Annars är det bara att bita ihop de sista tre månaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0