Kom ut! Fast vänta lite.

Nu tycker jag att han kan komma ut! Det är tungt och jobbigt och trycker och gör ont överallt!
Fast samtidigt så finns det lite kvar att fixa så han kan väl vänta lite till då. Är det någon som vet vad man ska packa i BB väskan? Läser så många olika listor att jag blir förvirrad. Vad är det nödvändigaste? Vad mer måste man egentligen fixa innan han kommer? Förutom det uppenbara som tex säng.
 
I veckan, typ igår, läste jag ut Mons Kallentofts "Den femte årstiden". Det var första boken jag läste av honom. Jag tyckte den var bra, fast hemsk. Den var lite udda skriven mot många andra deckare som jag läst och jag gillade inte riktigt hur vissa personer pratade, tex att de slängde in lite ord/meningar på engelska här och där. Fast som jag sa har jag inte läst hans andra böcker så jag känner inte karaktärerna så bra.
 
Annars har vi försökt få ordning på vårt hem. Konstigt hur det kan bli så stökigt på så liten yta. Dagens projekt är vardagsrummet, som är huvudrummet och det mest oorganiserade rummet i lägenheten :P. Tror det är ett flerdagsprojekt med tanke på att jag inte direkt kan göra så mycket och vi är allmänt sega av oss. Men jag börjar känna mig stressad eftersom bebis kommer snart. Vill inte att det ska se ut såhär när han kommer. Även om han säkert inte bryr sig.
 
Förhoppningsvis kommer mitt arkiv från gamla bloggen flytta hit snart. Om jag kan komma på hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du kommit igång med bloggen igen. Följ mitt råd som jag gav dig en gång, ta en kartong var, du och Jonas,varje dag, så är ni snart klara!

2012-07-04 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0