Glömde nästan rubriken! 2012/05/04

Var på MVC i veckan. Resultaten från glucosbelastningen var tydligen bra så det var ju skönt. Magen hade växt någon cm och jag hade gått upp två kilo (mindre bra). Var hos läkaren också men hon kunde inte göra så mycket mer än att sjukskriva mig vilket kändes onödigt eftersom jag inte har något jobb. Den här veckan har jag också lyckats träna på både mitt måndagspass och mitt torsdagspass och jag cyklade i söndags. Känner mig rätt duktig faktiskt :). Höfterna har också vart förvånadsvärt bra enda sen förra helgen. Fast idag har jag väldigt ont och i tisdags (efter valborg då jag gick runt och gjorde massa saker) hade jag också väldigt ont. Tror att jag överanstränger mig lite när jag känner att det är bättre.

På valborg var jag hemma hos min pojkvän (vi skulle gått på fest men han hade öroninflammation stackarn). Vi köpte lite godsaker och hade en mysig hemma kväll. Vi var också och tittade på en majbrasa som ligger i närheten där han bor. Det var en mysig valborg :).

I onsdags var jag och hämtade nycklarna till min nya lägenhet. Jag valde också tapeter till vardagsrummet och köksgolv. Sen fick jag höra att de även ska byta parketten i vardagsrummet vilket var väldigt bra för det var inte så fint. Vi skrev också en lång lista på saker som vi inte tyckte var bra fixade så vi får se vad de gör åt det. Annars skulle de tydligen vara klara med golvet redan idag så vi kanske kan flytta in snart :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0