Dödens vecka 2011/08/01

Veckan som var dog två personer i mitt liv. Den ena var farmor, det var ganska väntat eftersom hon vart sjuk i flera år. Den andra var min bästa kompis från barndomen. Det kom som en chock. Vi har visserligen inte pratat på några år, eftersom vi båda är lika dåliga på att hålla kontakten (det är vad jag alltid trott iaf, hon kanske kände något annat). Jag har ofta tänkt att jag ska ta upp kontakten med henne igen, eftersom vi alltid har haft kul de gånger vi träffats i vuxen ålder. Men jag hann inte det. Hennes död väckte också upp känslor jag har haft kring en gemensam vän som sade upp kontakten med mig utan någon anledning (som jag förstod iaf). Det var hon som, i ett mejl, berättade om dödsfallet. Hon verkade inte intresserad av att ta upp kontakten igen, men hon lovde att höra av sig när hon visste mer om begravning och så.

Så det är mycket blandade känslor just nu.

Skriver mer en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0