Tillbaka från semester! 2011/07/22

Nu är jag tillbaka från en veckas semester på cypern, och kort efter det en kryssning till Mariehamn med Birka Princess.

Cypern var jättemysigt. Eftersom jag var där med familjen blev det mest sola och bada på stranden och ut och äta gott på kvällen. En dag snorklade hela familjen, det var jättehäftigt! De har så fint vatten där, alldeles klarblått och det fanns mycket spännande att titta på på havsbottnen. Jag och min syster var ute och festade en dag också, kvällen började segt men sedan blev den roligare och vi träffade några roliga människor :p.

Tre dagar efter vi kom hem åkte vi (vi är jag och min familj) på kryssning tillsammans med vänner till familjen. Det var trevligt, vi åt både frukost och middags buffé. Discot kunde dock varit bättre, det blev inte så mycket dans och party direkt.

Dagarna mellan cypern och kryssningen tillbringade jag med min pojkvän. Vi gjorde inget speciellt utan var bara hemma och myste. Spelade wee och såg på film och sådant :).

Mer kommer jag inte på att berätta just nu.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0