Jahapp 2011/10/19

Ja, jag är ingen blogg människa, det är bara att konstatera. I alla fall inte en sådan som uppdaterar ofta så bloggen blir känd :P. Kanske beror på att det inte händer så mycket i mitt liv. Det enda som är speciellt är när jag umgås med pojkvännen, men det är inte alltid vi gör saker som är intressanta att berätta om heller (tex att se på en film är mysigt, men inte så speciellt för andra att höra om kanske). Det är iaf det som är mitt liv just nu, sitter hemma och gör vad jag vill hela dagarna, går på möten då och då som hittills inte har lett någon vart jobbmässigt iaf. Var på en intervju eller träff med en arbetsplats eller vad man ska kalla det, förra veckan. Men det gick inte så bra, folk verkade inte vara så välinformerade om vad det gällde egentligen. Ja, och sen på helgerna (eller typ slutet av veckan iaf) umgås jag med pojkvännen. På senaste tiden har vi spelat ett lajvspel (typ bordsspel) som heter Warhammer som min pojkvänn är väldigt inne i. Det är ganska kul faktiskt. Annars gör vi mest vanliga saker som kollar på film och sådant. För ett tag sen var vi ute med min syrra, det var rätt kul. Och ibland går vi till en av min pojkväns kompisar och hans flickvän och ser på film där. Sen har man väl gjort lite mer grejer under sommaren när alla hade semester och så. Typ grillade, spelade kubb, gick på Grönan osv. Förresten, så har jag vart på Grönan tre gånger i år :P. Först bara med min pojkvän, då lyckades jag stuka foten så vi var tvugna att vända hem igen. Men vi fick ersättning och typ en månad senare gick vi dit igen tillsammans med min pojkväns kompis och hans flickvän. Den dagen var skitkul. Sen gick jag dit en gång till med familjen när det var en företagsdag. Men det var så mycket folk att det inte ens var kul. Man fick stå en halvtimme i kö till allt.

Ja, det var en liten uppdatering om mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0