Helgen 2010/11/28

I helgen har jag vart med min pojkvän. Vi har sett Harry Potter 2 och 3 och idag var vi i Kista och shoppade lite. Jag letade efter skor, men de jag ville ha (och hade råd med) fanns inte i min storlek =(. Ska kolla i vårat centrum i veckan om de har dem.

Imorgon börjar praktiken. Egentligen ska jag vara där mellan 8.30-12.30 men jag ska åka med mamma nu i början innan jag har fått ledsagare (har ju så svårt att ta mig iväg utan hjälp) och hon börjar 6.30 o_O. Så det blir att kliva upp vid 5 tiden. Men det ska bli roligt iaf, har vart där och hälsat på några gånger och jag känner mig trygg där och det är roligt att jobba med barn :). Hoppas jag klarar hela veckan (borde inte bli några problem eftersom jag får skjuts dit).

Nu ska jag snart äta middag (varmrökt lax, kokt potatis och romsås) och sedan blir det lite adventsglögg :). Efter det blir det nog att krypa ner i sängen och försöka sova i hyfsad tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0