Bio! 2011/10/26

Igår var jag och pojkvännen på bio och såg Paranormal Activity 3. Den var rätt läskig, läskigare än de andra faktiskt, men man förstår att det kommer en till eftersom man fortfaranade inte har fått en riktig förklaring på vad som händer. Det var första gången jag såg en skräckfilm på bio och jag måste säga att jag föredrar att se just skräck hemma. Det var fullt med fjortisar i salongen som skrek rakt ut och asgarvade vid opassande tillfällen, vilket förstörde stämningen. Dagen innan såg vi filmen The Tree Of Life. Den var bara konstig, den var vackert gjord med fina bilder och så, men man förstod inte vad som hände eller vad den handlade om. En annan film vi såg, som var superbra var The Rise Of The Planet Of The Apes. Jag har dock den gamla filmen (eller de gamla filmerna, vet inte om det finns fler), men den var bra i alla fall och vad jag förstod så är den liksom en ny version så man behöver inte ha sett de gamla. Vi såg också några av Fredagen den 13:de filmerna. De är ju inte de bästa, men det är liksom klassisk skräckfilm :P. Varken jag eller min pojkvän har sett den första, vi ska nog se den till Halloween. Man vill ju veta vem Jason är egentligen! Någon som har tips på andra skräckklassiker man kan se? Jag vet att det finns massor.

Hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0